💜

Egentligen förstÄr ja inte varför ja kÀnner mig nere.
 
Jag fick trÀffa vÀrldens sötaste lilla W och snusa pÄ honom o kramas med hans mamma.
 
 
Jag Ät middag med mina galna Àlskade systrar och skrattade sÄ tÄrarna nÀstan rann. 
 
Jag Àr ledig idag o solen skiner.
 
Jag invÀntar en bokad resa till vÀrmen med familjen.
 
Jag har peppande kollegor överallt pÄ företaget, som som alltid ser mig och som fÄr mig pÄ bra humör.
 
Jag har vÀnner som jag inte vill vara utan.
 
Jag har en pojkvÀn och sambo som jag Àlskar över allt pÄ denna jord.
 
SÄ varför? 

Varför kÀnner jag mig nere?
SÄ fort ja ligger i sÀngen kommer tankar och drömmar.
 
Jag mÄr bra, jag sover om nÀtterna, jag Àter gott, jag rör pÄ mig nÀr ja kan. 
 
SÄ va fan, varför kÀnner ja mig nere? 
đŸžđŸ»đŸŽđŸ˜đŸ‘ŠđŸ’



Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0