Drömmar

Usch.. drömde en dröm och jag önskade att den va sann.
Drömde att en vän till mig kom till mig för att prata, 
men precis när hen pratat lite så vaknade jag till.
 
Ja vill fortsätta drömma, gå tillbaka till drömmen och se vad som hade sagts.
 
Jag saknar dig
innerst inne kommer du alltid att finnas nära mitt hjärta.
 
Jag har försökt mig på en fasad för att slippa orka vänta, slippa se att du har det bra utan mig.
 
Men ibland kommer tankarna då jag undrar hur du mår.
Om du saknar mig
Om vi någonsin kommer ses igen
Men jag inser att det förmodligen inte kommer hända. 
 
Jag hoppas du ser detta.
 
 
Lilla Lii
2014-05-21 @ 08:32:47
URL: http://www.lillalii.se

Jag har också drömt det där. Ofta när man drömmer om någon så är det en översättning utav att man har något ouppgjort med personen.. man kan bara önska att man får chansen att göra det bra i verkligheten.
Bra citat föressten!

Svar: Jasså? :) Va intressant, för det stämmer till viss del :) Tack! :)
Emelie




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0