Snööö! :)

Haha ja måste bara få berätta en grej som hände idag..
 
Jag ska ju (som ja nämnt tidigare) till USA och New York över Jul och Nyår :)
Och jag är ju tyvärr en traditionsmänniska, det ska vara vinter, det ska vara snö,
det ska vara tomte (ja trots att ja är 23 år) och det ska vara mammas julmat.

Annars blir det ingen riktig jul!
 
Jag har varit - till och från - lite nere över att de inte kommit någon snö och
att vi kommer vara borta så länge och lite sånt.
 
Men imorse när jag vaknade så fick ja se hela instagram och facebook bombade med snöbilder :)
 
Jag blev givetvis jätteglad!! :D
 
Gick ut till bilen när jag gjort mig klar, klart att man fick plumsa lite för att komma ut genom porten.
Sen fick ja också plumsa när ja skulle in i garaget för att hämta bilen.
Kom inte riktigt ut, (för mycket snö) körde fast på platten pga. för lite fart ut genom garaget.
Men som den norrlänning man är så lyckades ja komma ut ändå ;)
 
Vi har lite otur som har garaget längst ut, för all snö driver bort mot den sidan..
Vi brukar alltid ha problem med att komma ut från garaget.
 
Väl ute på vägen gick de jättebra o köra! :) Fin vinterväg och man tog det helt enkelt väldigt lugnt :)
 
På väg upp för Tullportsbacken i Härnösand så kommer denna låt igång på radion..
 
 
Haha! Snacka om blödig jag är..
Började naturligtvis sjunga med..och tårarna började komma. Då fick ja sluta.. haha! :)
 
Och igår köpte vi oss en gran ;) 
 

Världens största gran ;) Så i helgen ska de ta mig tusan pyntas!! :)
 
Jag tycker denna dag är helt fantastisk!! :)
Snön har kommit!! :D
Det är ljusare ute!! :D
Jag får julkänslor!! :D
 
Dessutom ska vi ha mingel på jobbet med en massa gotta :)
Ska även skjutsa finaste Amanda till Midlanda :)
 
Vi hörs!! :)
 
Kram från en julkär Emelie



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0