Otroligt härlig helg!!

Jag har nog inte haft en så här härlig helg på länge!! =) 
 
Fredagskvällen spenderades på Hamnkrogen med några kollegor.
Himlarns vad jag skrattade!! =)
Har verkligen inte haft så kul på jättelänge..! =) 
Verkligen supernöjd och ja längtar redan till nästa fest! :) 
Vi fortsatte sedan till en kollega för efterfest och ja jag kan säga att ja är inte besviken överhuvudtaget! =) 
Så himla himla roligt! =) Detta kommer ja leva länge på! :) 
 
Lördagen var jättefin med otroligt fint väder (o en jäkla bakis pojkvän..) 
Åkte på Sibylla för att pigga på honom o sen dumpade jag honom hemma. 
For på Coop o köpte en resväska i morsdagspresent till mamma o sen stod vi ute och åt en mjukglass.
Beslutade sen för att åka o hälsa på Jonas kusin i älandsbro och så satt vi där ute i finvädret någon timme. 
Åkte ut till Solumshamn och grillade och sen for vi tillbaka till älandsbro.
Vart kvar där till sena kvällen/natten :) 
 
Var jätteskönt på kvällen med 14 grader varmt :) 
Hade lust o stanna ute hela natten.. :]
 
Synd att söndagen vart som den vart :( 
Sommaren liksom försvann.. :( 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0