Happy!

Har känt mig så otroligt glad idag!
De kändes som de va nåt som var fel, för ja har aldrig känt mig så glad en hel dag! 
Oftast brukar det räcka med att en kund ringer och är elak så blir nästan hela dagen förstörd.
Ja hade i o f s ingen kund som ringde o skällde :) 
 
Men det kändes så bra! :) 
 
Gick som på små moln :) 
Tihi! 
 
(Trots min beslutsångest om cykeln då förstås) 

 
 Det lutar som sagt åt att det blir en sån här.
Jag har varit ute efter en cykel med korg och pakethållare
så egentligen borde de ju inte vara nåt o fundera på :) 
Sen gillar jag inte den "traditionella" damcykeln.
Styret (eller snarare handtagen) är så himla böjt så ja kan fan inte cykla på en sån cykel.. haha!
Men fördelen med denna cykel (eller Crescents Tove) är att handtagen är lite rätare än vanliga damcyklar.
Man kan jämföra det med ett styre på en mountainbike.
 
Nog om det! :)
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0