Min önskelista! :)

Sitter här hemma och snorar, både ögonen och näsan rinner och hostan hälsar på lite nu och då..
Känns ju lagomt kul när man fyller år på onsdag! :( 
Är både rastlös och trött skulle väl egentligen behöva gå o lägga mig så ja blir pigg men så fort ja lägger mig ner så hostar jag.. :( Jäkla skit!! 
Tänkte att ja kunde passa på att dela med mig av vad jag önskar mig i födelsedagspresent :) 
 
 
Köksvåg - en sån man kan väga matvaror till bakning 
 
MicroSD Minneskort till telefonen - större än 8 GB
 
Konformad locktång - helst en CeraWand Caramic Curling Iron men vilken som helst funkar bra :) 
 
Multiringar
 
Svarta "leggings" (full längd alltså) i storlek M
 
Tjocktröja med luva typ hoodie i strl 40-42 eller M-L - skulle vilja ha en sån här men dom är ju så himla dyr! Så en sådan här funkar också :) 
 
Pengar till en vinterjacka + höstjacka
 
Presentkort/pengar på nagelförlängning 
 
De va ett litet axplock :) 
Nu tror ja jag ska gå o lägga mig så ja blir pigg! 
 
//Emelie



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0